Jumaat, 12 Februari 2010

Assalamualaikum w.b.t....

Terima kasih kerana mengunjungi blog saya..Harapan saya agar kita semua tabah menghadapi segala ujian dan rintangan sepanjang mengikuti KDC DPYIK 2010-2011..Semoga kita semua berjaya dengan cemerlang..
Di sini saya sertakan jurnal saya yang bertajuk " Penguasaan jawi dan hubungannya dengan minat dan pencapaian pelajar dalam Pendidikan Islam "untuk dikongsi bersama... Alamat URL http://www.usm.my/education/publication/JPP Nik Rosila ART 10 (161-172).pdf

1 Comentário:

fairos.habibah berkata...

assalamualikum....
berkenaan dengan jurnal ustazah,saya dapati ramai pelajar yang lemah dalam penguasaan jawi adalah disebabakan masalah buta huruf dan tidak dapat memebaca malahan tidak mengenal huruf-huruf al-Quran.Sebagai guru agama ustazah patut mengenalpasti pelajar-pelajar yang buta huruf dan cuba untuk mencari altenatif yang boleh menarik pelajar berkenaan untu belajar jawi.

Catat Ulasan